เมล็ดพันธุ์แห่งความรัก

เดือนนี้เป็นเดือนแห่งความรัก ความรักที่เกิดขึ้นสำหรับทุก ๆ คน อาจจะไม่ใช้แค่ความรักแบบหนุ่มสาวเพียงอย่างเดียว แต่อาจจะเป็นความรักของคนในครอบครัว และหากจะพูดถึงเมล็ดพันธุ์แห่งความรัก ในแง่มุมที่ประทับใจของตัวเอง คงจะต้องเป็นเรื่องของน้องสาวที่บ้านของเราเอง 




ขอบคุณภาพจาก Google


น้องสาวของเรา เธอเป็นคนน่ารัก ใจดี มีเมตาและมีนิสัยร่าเริง ชอบช่วยเหลือครอบครัว คนรอบข้าง และผู้อื่นโดยไม่หวังผลตอบแทนซึ่งเราเห็นมาโดยตลอด ในชีวิตของเธอมีสิ่งหนึ่งที่ชอบมาก ๆ ถือเป็นงานอดิเรก นั้นก็คือการปลูกผักทำสวนครัวที่บ้าน
 











ทุก ๆ วันในช่วงเช้าอากาศดีๆ ฝนไม่ตก เธอก็จะออกไปที่สวนผัก รดน้ำ พรวนดินใส่ปุ๋ยผักที่ปลูก เธอดูแลเป็นอย่างดี และทุกครั้งที่เธอได้เห็นพืชผักในสวนเจริญเติบโต มันทำให้เธอมีความสุข ซึ่งเราได้เห็นความสุขในดวงตาเวลาของเธอ เวลาที่นำผักหรือผลไม้มาโชว์ให้ทุกคนที่บ้านได้ดูผลงาน 












ผักหลาย ๆ อย่างในสวนของเธอ เป็นผลพวงทำให้ที่บ้านได้เก็บกิน ไม่ต้องซื้อหา หากมีเยอะเธอก็จะเก็บขายเล็ก ๆ น้อย ๆ  นำเงินที่ได้เก็บไว้ซื้อเมล็ดพันธุ์ในการปลูกครั้งต่อไป และนั้นจึงเป็นเรื่องราวเมล็ดพันธุ์แห่งความสุขใก้ล ๆ ตัวของเราที่ได้เห็นอยู่เป็นประจำ












เพลง : ฮัก
ศิลปิน : หนุ่ม มีซอ
เนื้อร้อง/ทำนอง : หนุ่ม มีซอ

พอแต่ได้ย่างกายได้สูดอายกลิ่นเจ้า กะหลงมัวเมา ฮำคนิงแต่นำน้อง อยากสิจับตาจ้อง ย่านทางน้องสิเปิดหน่าย …..เจ้าผุแก้ม ปายลาย ใจแพพัง ตั้งแต่ครั้งแต่คราวก่อน ไห่ใส่หมอนใจอาวรณ์แต่นำเขา อยากสิลืมทุกเรื่องที่ผ่าน ที่ทำให้ใจมันปวดร้าว ……จนมาพ้อเจ้าคนไค…. เจ้าผุงามโอ้ยปานแต้ม อ้ายขอแนมแน่จักหว่าง ซ่อยชุบใจที่เพพัง หล่าพะนางคนไค สิเป็นไปได้บ่คันอ้ายสิขอไปเคียงกาย ….คันเจ้าบ่มีไผ… คั่นได้นางมาเคียงข้าง สิขอฮักนางไปจนแก่ โปรดรับใจเอาใว้แน ให้เจ้าแลแน่เด้อคำ ยามหนาวอ้ายกะสิกอด ยามนอนอ้ายกะสิหอม พอแต่ได้ย่างกายได้สูดอายกลิ่นเจ้า กะหลงมัวเมา ฮำคนิงแต่นำน้อง อยากสิจับตาจ้อง ย่านทางเจ้าสิเปิดหน่าย …..เจ้าผุแก้ม ปายลาย เจ้าผุงามโอ้ยปานแต้ม อ้ายขอแนมแน่จักหว่าง ซ่อยชุบใจที่เพพัง หล่าพะนางคนไค สิเป็นไปได้บ่คันอ้ายสิขอไปเคียงกาย ….คันเจ้าบ่มีไผ… คั่นได้นางมาเคียงข้าง สิขอฮักนางไปจนแก่ โปรดรับใจเอาใว้แน สิดูแลบ่ลาไล อ้ายสิคอยถนอม ซอมเจ้าจนมื้อตาย แม่นขี้ดินกลบไว้ แมนทางใจกะยังบ่เซา..ฮัก..

💗💗💗💗💗💗